Wednesday, December 24, 2008

क्रिसमस पार्टि

एस.के,क्रिसमस ट्रिको अगाडी मेरो डिपार्टको मित्रहरु
खानासंग रमाउदै मित्रहरू
बिहानको लन्च लिदै एस.के, मित्रसंग
डिनर पार्टिको एक झलक

सरद डायरी । मंगलबार, पुस ८, २०६५

बिगतको बर्ष झै यो बर्षको क्रिसमसमा पनी मेरो आफ्नै कंम्पनीको स्टाफहरुसंग मनाउने तर्जुमा भएको रहेछ । म कामकै (स्युच्यो च्यु) सिलसिलामा अमेरिकामा हुनेबेलामा जापानको मेरै कंम्पनीबाट ईमेल मार्फत जापानको कंम्पनीको जनवरि महिनामा जापान फर्किन पत्राचार गर्नुभयो साथै जापान फर्किने टिकट समेत जापानबाटै कंम्पनीले पठाईएको हुनाले सोहि अनुरुप नै फर्कनु नै पर्यो । के गर्ने अरुको नुन पानी खाएपछी ।
मेरो काम त २००९ को जनवरिबाट सुरु हुने भएपनी डिसेम्बरमा क्रिसमिस पार्टि स्टाफ संगै मनाउने तर्जुमा भएको रहेछ । मेरै कंम्पनीको सिईओको रिर्जट घर (बेस्सो) मा डिसेम्बर २२ तारिख मै जम्मा भईयो हाम्रो कंम्पनी को कामदारि लगायत अन्य सिईओको मित्रहरु गरि करिब ५० जना जति ।
सिईओको रिर्जट घर (बेस्सो) धेरै रिन्युवल भएको हुनाले होला धेरै फरक भएको देख्दा म दंग परे । गरेज पनी नया डिजाईनले बनाईएको रहेछ । घरभित्र पनी अत्यधिक पपुलर ब्रान्डका बिशेष खालका सामानहरु राखीएको थियो । सिईओको हबि को रुम जहा खेलौना कार र जापानको पुराना सरसामानको कोठा पनी ५,७ वटै बनाईएको रहेछ । त्यो रुम हेर्दा त कतैको म्युजियम तिर त होईन भन्ने भान पर्दथ्यो ।

जे होस यो घर र गरेजको बारेमा धेरै पटक टेलिभिजन, म्यागेजिनमा पनी प्रसारण भएको कुरा मित्रहरुले कुरा गरेको थाहा पाउदा पो अझै अचम्म लाग्यो ।
उत्त ठाउमा क्रिसमस पार्टि गर्न पाउदा मलाई म आफैले आफुलाई भाग्यमानि ठानेको छु ।

No comments: