Tuesday, June 2, 2009

सुन्नुहोस, डाउनलोड गर्नुहोस्, अरुणा लामाका पुराना गितहरु

सरद डायरि । सोमबार, जेष्ठ १८, २०६६

आफ्नो जन्मभुमि छोडेर सात समुन्द्र पार हुदा मात्र बिशेष याद आउदो रहेछ आफ्नो संस्कृति, अनि तिनै उकाली ओरालि, चौतारी भन्ज्याङ्ग र साथि संगिनिहरुको ।

यहाहरुलाई पनि अबश्य नै त्यस्तो तिर्खाई लागेको होला त्यसकारण आउनुहोस आज पनि नेपाली पुराना नेपाली गितहरु सुनेर केहि मात्रामा भएपनि धिंत मारौं । अरुणा लामाका यि पुराना गितहरु ब्यत्तिगत प्रयोगको लागि सुन्न डाउनलोड गर्न सक्नुहुनेछ । त्यस बाहेकको प्रयोजनको लागि भने बिशेष निषेध छ हैं । आफुलाई मन परेको गितमा क्लिक गरेर सिधै सुन्न सक्नुहुनेछ । डाउनलोड गर्न भने दाहिने माउसमा क्लिक गरि सेव तार्गेट एज् गर्नुहोला ।

ए कान्छा
आँखाहरुले
फुललाई सोधें
यि ओठ तिम्रा
हिमाल सरि म
हेरन हेर कान्छा
सधै जस्तो फेरि
यो मायालाई भर
हाँगा हाँगा बनभरि
फुल फुल फुल्यो रे
स्वप्निल आँखा भरि
बास खोज्दै थाकीसकें
बिरहले रोएको रातमा
भेट्नु छुट्नु त के हो र
आँखामा मेरो छाईरहेको
उदास मेरो जिवन कथा
चौतारिमा बसेर रुन पाउ
म जिउछु त जिउनलाई
पोहोर साल खुशी फाट्यो
लहरे बर घुमाउने चौतारि
जोवनमा जोगिएर बस है
मनमा तिम्रो झुल्कि दिन्छु
सानो माया मेरो मायालाई
जिबनका हरेक मोडहरुमा
मलाई आँखामा बसाउनु पर्दैन
म आँखैमा राख्न कहा योग्य छु
सबैले भन्थे मायालु फुलबारिमा
नेपाली गौरव गर्छौ आफ्नो पनमा

No comments: