Sunday, September 18, 2011

राजु शेरचनको शुभ-बिबाहको निमन्त्रणा-पत्र प्राप्त ।

सरद डायरि । आईतबार, आश्विन १, २०६८
आउदो अक्टुवर महिनाको ९ तारिख आईतबारका दिन, मेरो नाताले साला ज्यु एवं थकाली सेवा समिती जापानको प्रवक्ता पद सम्हाल्नु भएका राजु शेरचन ज्युको शुभ-बिबाह पार्टि हुने कुरा जानाकारिमा आएको र उत्त कार्यक्रमको निमन्त्रणा कार्ड बितरणको लागि म संग भेट्ने कुरा भएको थियो आज ।
म स्वयमको निमन्त्रणा कार्ड सहित मेरो क्षेत्रका अन्य केहि आफन्तहरुलाई पनि कार्ड बाड्नको लागि पनि एसएमएस मार्फत पु्र्व अनुरोध आएकोले टेलीफोन मार्फत समय किटान गरि ईकेबुकुरोको स्टेशनमा भेटघाट गर्ने कुरा गरियो । निश्चित समयमा भेटघाट गरि कफि सप तिर हलुका कुराकानि गरौं भनेर पसियो १,१ गिलास कफि समातेर भलाकुसारि गर्नतिर लागियो ।
कार्यक्रमको बिषयमा हलुका कुराकानि सहित मेरो तर्फबाट पनि केहि सुझाब दिई फेरि भेट्ने बाचा सहित प्राप्त निमन्त्रणा पत्र लिएर लागे कोठातिर ..



No comments: