Monday, January 19, 2009

राष्ट्रिय गित लगायत गिती संगालो ( डाउनलोड गर्नुहोस्)

सरद डायरी । बिहिबार, पुस २४, २०६५

राष्ट्र र राष्ट्रियता प्रतिको माया,ममता,चाहना र यस्को महत्वको बिषयमा सात समुन्द्रपार गरेपछि अझै बढी महशुष हुदोरहेछ । यसै सन्दर्भमा मैले अनुभव गरेको आधारमा यहाहरुलाई पनि अवश्य नै फाईदा जनक होला भन्ने आशा र बिश्वासका साथ केहि राष्ट्रिय गीत र गीती संगालोका लिष्ट सहित तलको लिन्कमा राखेको छु । तपाईहरुले सिधै कम्युटरमा डाउनलोड् गरि सुन्न सक्नुहुनेछ ।

आमा तिमिलाई

देशले रगत मागे

फाटेको दौंरा लाएर

शान्ति भए फर्किन्थे

करोड मुटुहरुको एउटै

लाग्छ मलाई रमाईलो

यो नेपाली शिर उचाली

जहां छन बुद्धका आँखा

बुद्धको शान्ति सन्देशले

हेर हाम्रो देश कती राम्रो

किसानका छोरा र छोरी

जाग लम्क है नौजवान हो

यो श्रीजनाको पाईला उचाली

कान थापेर सुनी देउ बहिनी

धरतिको छाती ज्योतिले पोती

हिमालको काखमा छ सानो गाँउ

बनेको छ पहराले यो छाती मेरो

म मरेपनी मलाई नेपालको माया छ

नेपाली हावामा जन्मेका नेपाली हामि

बिहान उठ्ने बित्तिकै हिमा देख्न पाईयोस

गाउछ गीत नेपाली ज्योतिको पंखा उचाली

फर्कि आउ शान्ती तिमी लाली गुरास भन्छन

No comments: