Monday, March 7, 2011

२५ औं बार्षिक उत्सव संगै नेपाल ईन जापान २०११ सम्पन्न

प्रस्तुता कलाकारको सामुहिक फोटो
राई जातिको साँखेला सिलि नामक समुहगत नाच
तराईबासि थारु जातिको नाच
थारु नाच
थारु नाच
काठमान्डौंबासि नेवार जातिको नाच
तिज नाच
लिम्वु जातिको नाच
गुरुङ जातिको सोरठि नाच
मगर जातिको नाच
तामाङ जातिको नाच
थकालीहरुको नाच, सैईम धैईम यस
थकालीहरुको नाच
थकालीको नाच
थकालीको नाच
शेर्पा जातिको नाच
"बुद्धको ज्ञान" नामक नाटकको झलक

प्रकाशित थकालीहरुको पानामा मेरो नाम पनि समावेश गरिएको रहेछ

सरद डायरि । आईतबार, फाल्गुण २२, २०६७
आज नेपाल ईन जापान २०११ को आयोजना गरिने दिन भएको र आयोजक युको ओकामोतो दिदि मेरो धेरै पुरानो साथीका साथै लामो पारिवारिक सहितको सुमुधुर सम्बन्ध भएको नाताले पनी साथै स्वयम दिदि बाट पनि पटक पटक फोन गरि निम्तो पाएकोले उत्त स्टेज जसरि भएपनि उपस्थिति हुने मनसाय बनाएको थिए ।
संयोगबस नेपाल देखि पाल्नु भएका मेरा आफन्त पाहुनालाई पनि खाना खान बोलाएको र उहाहरुलाई पनि संगै लिएर जाने तय भएकोले दिउसो र बेलुका २ सो राखिएको उत्त कार्यक्रममा बेलुका जाने निधो गरि खाना खाईवरि लागियो गन्तब्य स्थल तिर ।
अर्का मित्र संग पनी स्टेशनमा भेटिवरि ६ जना लागियो मुसासि सेकी नामक स्टेशन तिर सेईबु सिन्जुकुलाईन लाई समातेर ।
स्टेशनबाट करिब ७ मिनेटको बाटो भएपनि जापानी मित्रलाई पनि बाटैमा भेटिएकोले गफगर्दै जादा उत्तिन्नैखेर पुगियो । कार्यक्रम स्थलमा अधिकांश जापानीहरुको उपस्थिति थियो तर २,४ जना सधै देखिने अनुहारका नेपालीसंग पनी भेटघाट गर्दै हलुका कुराकानि गर्दै नाम दर्ता गर्ने ठाउमा पुगे ।
तर अचम्म कुरो त म संम्बन्धित संस्थाको मेरो नामको लिष्टमा त अरु कोहि तामाङ नामक ब्यक्ति भनाउदो वालाले मेरो नाममा प्रवेश गरिसकेको रहेछ । अचम्म लाग्यो म स्वयम बेलुकाको सोको लागि आउने कुरा ईमेल र टेलीफोनबाट समेत सम्पर्क गरि आयोजकलाई बताईसकेको थिए साथै पहिलो पटक थकालीहरुको नाच यस कार्यक्रममा समावेश गरिएको कुरा समेत जानाकारि ६ महिना अघि पाउदै उक्त नाचको थकाली गीत म स्वयमले ईन्ल्यान्ड, नेपाल लगायत धेरै ठाउमा खोजेर बलबल ३ महिना अघि आयोजकलाई उपलब्ध गराउदै आयोजकले चुलो निम्तो समेत दिएको र थकाली नाच कस्तो तयारि भएको होला भनेर अति नै कौतुहलता समेत लागेको अबस्थामा मलाई प्रवेश द्धारमा यसरि झंस्क्याउदा यस्ता नेपालीलाई संम्झिदै घिन लागेर आयो ।
जेहोस, म सहित ६ जनाको टिकट प्रति २५०० सयको दरले काटेर भित्र छिरेपछि निश्चित समयमा कार्यक्रम अति नै सौहार्दपुर्ण रुपले २ घण्टा हेरियो ।
कार्यक्रमको बिच बिचमा तालीको ठुलो आवाजले कार्यक्रमको स्थरियता र ब्यबस्थापनको मिहेनत र हेर्नै पर्ने उदाहरणीय रुपको उत्त कार्यक्रम सहजै अनुमान गर्न सकिन्थ्यो ।
लाईटिङ, म्युजिक, समय तालीका लगायतका बिबिध कुराहरुको कुनै केहिको कमि कमिजोरि नै थिएन ।
१ मिनेट पनि तलमाथी नभई २ घण्टा सम्म लगातार गरिएको पहिलो चरणको "बुद्धको ज्ञान" करिव ४५ मिनेट नाटक स्वरुपको प्रस्तुति र दोस्रो चरणको कार्यक्रम, पुर्व मेची देखी पश्चिम महाकाली सम्म नेपालमा बसोबास गर्ने सम्पुर्ण जातजातिको नाचगानलाई समेटिएको मनोरञ्जनपुर्ण यस कार्यक्रम अति नै प्रशंसनिय थियो ।
हुत यस कार्यक्रम मैले एक दशक अघि देखि नै हेरि रहेको र म स्वयम नै यस कार्यक्रमको स्टेजमा समेत उभिने मौका मिलेकोले मैले त सहजै अनुमान गरेको थिए तर अन्य मेरा मित्रहरु भने यस खालको कार्यक्रम पहिलो पटक हेरे भन्दै २ घण्टा संम्म रनभुल्लै हुनु भएको थियो भने कार्यक्रम सकिए पछि पनि प्रशंसा गर्दै यस कार्यक्रमले कार्यक्रमको ब्यबस्थापन गर्ने तरिकार र स्थरियताको बारेमा ठुलो पाठ सिकायो भनेर समेत भन्न भ्याउनु भएको थियो ।
२५ औं बार्षिक उत्सवका साथ मनाईएको यस नेपाल ईन जापान २०११ मा २ जना नेपाली बाहेक सम्पुर्ण जापानीहरुको प्रस्तुति, प्रकाशन, खानपिनको ब्यबस्था र नेपाली सरसामानको बेचबिखन सहित बिबिध नेपाल संम्बन्धिका जानाकारिमुलक कार्यक्रम रहेको थियो ।
जेहोस, अन्तमा आयोजकले थकालीको नाच को बिशेष महत्व दिदै मेरो नाम समेत बोलाईएकोमा मेरो तर्फबाट उहाहरुलाई मुरिमुरि धन्यबाद छ । हाम्रो तर्फबाट उहाहरुको टिमलाई सधै सहयोग गर्ने प्रतिबद्धता समेत ब्यत्त गर्दछु ।
हेर्नुस स्टेजका केहि झलक माथितिर....
फोटो : एस.के. गौचन

No comments: