Saturday, May 24, 2008

My aparment in fullornton.

मेरो कोठाको ढोकाको भाग
भेन्तिलेसन को भादो (सोडा,चिप्सहरू)

मेरो अपार्तको अगाड़ी भाग पोस्ट बक्स (चिठ्ठी आउने र पठाउने थलो)
केटाकेटीहरुको लागी खेल्ने स्थान
साईकल पार्किंग गर्ने थलो
फोहोर फाल्ने थलो
पार्किंग गर्ने जग्गा


देराको पछाडीको भाग
कोईंन लान्दरीको एक झलक

पछाडिको मूल द्वार र पार्कींङ गर्ने भाग


स्विमिंग पुल
बार्बेक्यू गर्ने स्पेस को एक झलक




सरद डायरी ।  शुक्रबार, जेस्ठ १०, २०६५

आज मेरो छुट्टिको दिन र कोहि साथिहरुसंग भेट्ने कार्यक्रम नभएकोले कोठामै बसी बिताए । यदि जापानमा भएको भए म अत्यन्तै बिजि हुने थिए । केहि न केहि काम वा साथीहरुसंगको भेटघाट् र केहि पनि नभएमा स्पोट् जिम मा जाने कुरा अथवा नेपालि रेष्टुरेन्टमा जाने कुरा त थिदै थियो ।
तर आज मैले म बस्ने ठाउको बारेमा केहि लेख्न मन लागेकोले मेरो देरामा भएको (बार्बेक्युस्पत,स्युमिन्ग पुल,कोईन लन्डरि) फोटो खिच्न निक्ले । फोटो खिचेर सकेपछी यो ब्लक लेख्न बसेको छू ।
म हाल अमेरिकाको क्यालिफोर्नियाको लसएन्जलस देखी साउथको अरेन्ज काउन्टी भन्ने ठाउमा बस्दछु । यो शहरलाई फुलोर्टोन भन्दा रहेछन । यहा नेपालिहरुको बस्ति नै छैन भन्दा पनि फरक नपर्ला , किनभने म यहा आएपछी जम्मा ३ परिवार नेपालि संग मात्र चिनजान भएको छु । यो ठाउ यस्तो रहेछ कि अलि पैसावालहरु अईस गरेर रिल्याक्स गरी बस्ने रिजर्ट जस्तो ठाउ रहेछ । ठुलो साईजको कोठा,छेउछाउमा घुम्ने ठाउ (दिज्निल्याण्ड,होलिउड,युनिभर्सियल स्टुडियो,लोस डाउनटाउन) भएको र कोठा भाडा महङ्गो , खानेकुरा पनि सारै महङ्गो रहेछ ।
अनि बिशेष गरेर यहा पब्लिक यातायातको त अत्यन्तै कठिनाई रहेछ । हामि जापान बसेर आएको मान्छेलाई त यस्तो गारो कि भनि साध्य छैन । किनभने बस,ट्रेनहरु एकदमै कम गुड्ने , प्रति घण्टामा एऊटा जस्तो छुटने र त्यसैमा पनि एकुरेट समयमा नहिडने भएकोले करिब ९९ सय प्रतिशत मानिस हरु प्राईभेट कार प्रयोग गर्दा रहेछन । तर यो ठाऊ धेरै सेफेटी भएकोले राति एक्लै पनि हिडन सकिने अनि प्राय जसो कुनै न कुनै घटना सुनिने यो अमेरिकामा हामि चाहि ढुक्क संग हिडन पाऊने कुरा भने ज्यादै फाईदाजनक छ ।
आफु त आउन बित्तिक्कै अनि कति बस्ने भन्ने केहि ठेगान नभएकोले कार पनि आट्न नसक्ने हुनाले साह्रै गाह्रो महशुष गरेको छू । जे होस एउटा साईकल किनेको हुनाले नजिकैको ठाउमा यसैको प्रयोग गर्ने गरेको छु भने टाढा जान पर्योँ भने मित्रहरुको सहयोग लिएको छु । जसोतसो दिन बितेको छ भन्नु पर्यो । हेरौ आउदा दिन कसरि बित्छ ।

No comments: