Friday, April 20, 2012

स्याँच्यो स्योको डिनर रिसेप्सन ।

सरद डायरि । बिहिबार, बैशाख ७, २०६९
आज हलुका रुपमा मेरो कामको बिषयमा भए गरेका कुराहरु कोर्न मन लाग्यो । जस अनुसार म कार्यरत कंम्पनिमा मेरो जिम्मेवारि बुस्यो (डेपार्ट) ले गत बर्षमा सम्पन्न स्याँच्यो स्यो (प्रेसिडेन्ट अवार्ड) मार्च  महिनामा हात पार्न सफल भएको थियो । धेरै बर्षको अन्तरालमा मेरो डेपार्टले यस बर्षको उत्त स्यो हात पार्न सफल भएकोले पनि हाम्रो डेपार्टको नोमिकाई (जम्मा भएर जाड् पिउने) दुईतिन गुणाको रुपले बढिरहेको छ । कारण स्याँच्यो स्यो को रकम संम्बन्धित बुस्योको प्रत्येक ईम्प्योलिहरुलाई बितरण गरिने र मेरो डेपार्टमा थोरै संख्या भएकोले पनि निकै ठुलै रकम (बोनास) प्रत्येकको भागमा पर्ने भएकोले पनि सबै हर्षितका साथ अर्को बर्ष पनि हामिले नै जित्नुपर्छ भन्ने भावना अनुसार अग्रजहरुले सधै झै नोमिकाईको आयोजना गर्नु भएको छ । 
संन्जोग बस आज फेरि उत्त स्यो हात पारेको उपलक्ष्यमा मेरै डेपार्टका सेन्पाई  (केहि निश्चित ठुला पदका ब्यक्ति) हरु ले डिनर रिसेप्सन आयोजना गर्नु भएको रहेछ र मैले पनि उत्त डिनर रिसेप्सनाम भाग लिने मौका पाए ।
जसअनुरुप हिजो सम्पन्न डिनर रिसेप्सन, नाकानो सन्प्लाजा बिल्डिङ्गको सबै भन्दा माथिको तल्ला (२० फ्लवरमा) मा गोओका (गुणात्मक, स्थरिय)  र महंगो जापानिज काईसेकि रेष्टुरेन्टमा (निहोन रयोरि नाकानो नामक) भएको थियो ।
हामिले ज्युनार गरेका पुरै परिकारहरुको झलक सहित मेरो सिनियरहरु संगै तलतिर जस्ताको तस्तै ....
सिनियरहरुसंग एस.के

सिफुड

जेन्साई(आन्टोरे)

सिरु (सुप)

काईसेन सासिमि (काचो माछा आदि)

च्यावान मुसि (जापानिज स्टिम परिकार)

पोलेको माछा
टेन्पुरा

मेन डिस् संगै सुप,चुकेमोनो

डेजार्ट

बाहिर देखिएको सिन पारि म कार्यरत अफिस १६ तलामा छ है । 

No comments: