Saturday, July 5, 2008

Independence Day

मित्र आफ्नो कार भित्र बसेर फोटो खिचाउदै

सरद डायरी । शुक्रबार, अषाढ २०, २०६५

आज शुक्रबार अमेरिका को स्वतन्त्र दिबसको दिन भएकोले मेरो अफ़ थियो । पुर्ब तयारी अनुरूप नै मेरो आज गाड़ी प्रक्टिस गर्ने योजना थियो । मित्रसंग साढ़े १ बजेतिर भेट गरी लागियो क्याल स्टेट फ़ुलेर्तोन यूनिवर्सिटीको पार्किंग स्पेस मा, मित्रले मलाई निकै मिहेनतका साथ करीब २ घंटा कलास लिनु भयो । उहाको भनाई अनुसार अझै केहि दिन प्रक्टिस गर्नुपर्ने सल्लाह दिनु भयो । अनी डेरा तीर लागेको त अर्को मित्र लाई भेट भयो । उहाहरू सरसमान किन्न को बहिर निक्लन लाग्नु भएको रहेछ संगै जाऊ भन्नु भयो अनी लागियो सपिंगको लागी सुपर किंग नामक सुपर मार्केट मा । त्यहा बिसेस गरेर सागसब्जीहरु धेरै सस्तो पाईदो रहेछ । करीब २ हप्तालाई पुग्ने सरसामान किनी फेरी अर्को मार्केट जून स्याम क़ल्ब भन्ने ठाउमा ब्लू तुथ किन्न लागियो । स्याम क्लब मा मेम्बर लाई मात्र किन्न मिल्ने भएको र उक्त मेम्बर काडॅ म संग भएकोले मलाई मित्र ले अनुरोध गर्नु भयो । अमेरिकामा जुलाई १ देखि ड्राईव गर्दै सेल फ़ोन समातेर कुरा गर्न नमिल्ने कानून बनेकोले उहालाई जसरी भएपनि ब्लू तुथ नकिनी नभएको रहेछ । अनी स्याम क्लब म सबै सरसमान किनी डेरा मा फर्किदा त साढ़े ७ बजिसकेको रहेछ ।

No comments: