Friday, October 17, 2008

बाई बाई बोस्तन स्पोर्ट क्लब, क्याम्ब्रिज

बोस्तन स्पोर्ट क्लबको झलक
कपडा फेर्ने लक्कडमासिन जिम
प्राईभेट लक्कड

सरद डायरी । शुक्रबार, कार्तिक १, २०६५

अमेरिका आगमन पछी म निकै मोटाएको कारणले जसरि भएपनी मेरो आफ्नो शरिर त कन्ट्रोल गर्नुपर्ने नै आवश्यक ठानको थिए । के गर्नु जहा पनि बिग साईजको खानेकुरा,जंन्कफुड त्यसमाथि पनी बढी चिजहरुको प्रयोग गर्ने हुनाले खानेकुरामा जति ध्यान पुरयापनी आपसेआप नै जिउ लाग्दो रहेछ ।
आज बोस्तन आएको दोस्रो दिन मेरो डेराको नजिकै बोस्तन स्पोर्ट सेन्टर नामक स्पोर्ट क्लब भएको हुदा त्यहि क्लबमा भर्ना हुने मनसाय बनाएर लागे । अमेरिकैमा निकै नाम चलेको स्पोर्ट क्लब, सबभन्दा बढी च्यनतेन भएको, मित्रहरुले पनी भरपर्दो क्लब र सर्भिस पनी राम्रो छ भन्नु भएकोले अलिकति महंङगो भएपनि त्यहि नै भर्ना हुने मनसाय बनाएको थिए । हुन त मेरो युनिभर्सिटिमा पनी स्पोर्ट क्लब नभएको त होईन तर समय लिमिट र धेरै कुरा असुबिधा भएकोले प्राईभेट क्लब मै जाने निधो गरि सोधपुछ गरे ।
आजबाट १० दिन ट्राएल गर्नुस र त्यसपछि यदि तपाईलाई उचित लागेमा त्यसपछि मात्र भर्ना हुने प्रकिया र महिनावारि फि ७० डलर तिर्नुपर्ने कुरा बताए ।
मलाई पनि ठिकै लाग्यो र हुन्छ भनि बताए । त्यसपछि त उनले एउटा फर्म भर्न लगाए । साथै महिनावारि फि भुत्तानि भने क्रेजित कार्ड बाट गर्नुपर्ने भएकोले कार्डको नंम्वर पनि दिनुस भनेकोले सबै बुझाए ।
तर मेरो ट्राएल डे २ दिन मात्र के भएको थियो उनले त मेरो क्रेडित कार्डबाट १ महिनाको फी लगाएत अन्य गरि २०० डलर चार्ज गरेका रहेछन । पहिले नै बदमासि गर्ने मनसाय भएकोले होला क्रेडित कार्डको नंम्वर मागेको कुरा थाहा पाए । तुरुन्तै पर्सि पल्ट गएर कुरा गरेको त कहिले के कहिले के भन्दै तार्दै गर्न लाग्यो । मैले चौठो दिनमा गएर सबै कुरा बताएपछी पनि कहिले मेनेजर संग कुरा गर्नुस भन्छ भने कहिले एकाउन्टेनको मिस्टेक भएको हो भनी टार्न लागेपछी मलाई पनी संका लागेर मेनेजर संग कुरा गर्छु भन्दा पनी कहिल्यै मेनेजर संग भेटन सकिन ।
केहि उपाय नलागेपछी पाचौ दिनमा म गएर सबै मेम्बर क्यान्सिल गरे त्यसपछि लगातार ५,७ वटा मेल निकै कडा साथ लेखि उजुर हाल्ने धम्कि समेत दिएपछी मात्र मेनेजर बाट रिप्लाई मेल प्राप्त भयो ।
हाम्रो गल्ति भएकोमा माफि गर्नुहोला १ महिना पछि पैसा फिर्ता गर्ने कुरा लेखिएको थियो ।
अनि कहाको १ महिनामा हुनु नि पैसा फिर्ता ? २ महिना पछि त्यहिपनि यति गाह्रो भयो कि भनि साध्य छैन ।
त्यसकारण तपाई पनी साबधान हुनुहोला जे कुराको कारोबार गर्दा पनी अमेरिकामा ।।

No comments: