Thursday, October 9, 2008

I Passed DMV Driving test at Fullerton

फ़ुलेर्तोन को दिएमभी अफिस
फ़ुलेर्तोन को दिएमभी अफिसको साईंन बोर्ड
ट्राईल टेष्टको प्रश्नहरु ( म पास भएकोचेक लिस्टको कागज हो यो )
यो हो मेरो अस्थायी लाईसेन्स


सरद डायरी ।  मंगलबार, असोज २१, २०६५

आज अक्टोबर ७ तारिख मंगलबारको दिन बिहानको पौने नौ बजे मेरो पुर्बनिर्धारित बमोजिम डिएमभी (डिपार्मेन्ट अफ मोटोर भेईकल) मा ट्राईल टेष्टको बिशेष दिन थियो । मैले मेरो अफिसको जापानिज मित्र ताईचि ओता ज्युलाई गाडिको लागि अनुरोध गरेको थिए । उहा मेरो डेरामा बिहानको साधे ७ बजे आउने कुरा भएको थियो ।
अमेरिकाको ड्राईभिन्ग लाईसेन्सको बितरण गर्ने तरिका अचम्मको छ,यो देशै फ्रिडम भएर होला,बिकशीत देशको जुनै पनी ठाउको एउटै सिष्टम हुन्छ । जस अनुरुप पहिला स्कुलमा गएर निश्चित रकम भुत्तानि गरि, निश्चित अबधिभर कच्या लिई, लिखीत परिच्या, ट्राईल परिच्या दिएर पास गरेपछि मात्र लाईसेन्स दिने प्रचलन छ । तर अमेरिकाको सिस्टम भने कच्या लिएपनि अथवा आफैले जुनैरुपबाट गाडि चलाउन सिकेपनी जुनैपनि समयमा जुनैपनि ठाउको डिएमभीमा पहिला लिखित परिच्या दिई पास गरेपछी दर्तावाला गाडि आफैले लगेर करिब १५ देखी २० मिनेटसम्म सार्बजनिक बाटोमा इन्टक्चर संगै बसेर ट्राईल दिनुपर्ने सिस्टम छ । उत्त ट्राईल दिने बेलामा गाडिका आधारभुत कुरा को मौखीक प्रश्न र हाते सिग्नल गरि १० देखी १२ वटा प्रश्न र अन्य प्रश्नहरु गरि करिब जम्मा ६० वटा प्रश्नहरुमा १५ वटा सम्म गल्ति भएपनी पास गर्दो रहेछ । तर त्यो भन्दा बढी एरर भएमा फेल हुदो रहेछ ।
तर मेरो आजको डिएमभी (डिपार्मेन्ट अफ मोटोर भेईकल) को ट्राईल टेष्टको परिच्यामा जम्मा ३ वटा मात्र एरर भएको रहेछ । मलाई चेक लिस्टको पास भएको कागज दिदै बढाई छ भन्दै , अस्थायी लाईसेन्सको लागि ३५ नंम्बरको ढोकामा जान भनिन् । मेरो क्यालिफोर्नियाको ओरिजिनल लाईसेन्स भने २ महिना पछी मेरो आफ्नो ठेगानामा पठाउने जानाकारि दिईन । मलाई अत्यन्तै खुशि लाग्यो किनभने सबै साथिहरुले १ चोटिमा पास गर्न धेरै गारो हुने कुरा बताउनु भएको थियो । त्यसमाथि पनी महिले परिच्या दिएको ठाउ फुलर्टनको डिएमभी भन्ने ठाउ धेरै कडा छ भनेर मित्रहरुले फुलर्टन बाहेकको डिएमभिमा परिच्या दिनु भएको थियो । मेरो आफ्नो गाडि नभएको र मेरो डेरा देखी फुलर्टन को डिएमभी सबभन्दा नजिक पर्ने हुनाले त्यहा बाहेक मलाई अरु ठाउको बिकल्प थिएन । जे होस अमेरिकामा सबै मित्रहरुको सहयोग ले गर्दा १ डलर पनि खर्च नगरिकन लाईसेन्स हात पार्न सफल भए । मुरिमुरि धन्यबाद छ सबै मित्रहरुलाई मेरो तर्फबाट ।।।

1 comment:

Unknown said...

Good good good......