Saturday, October 11, 2008

Bye,Bye ! California !!

मेरो अफिसको बहिरको साइडको भाग
महिले जहिले सुकै प्रयोग गरेको रेस्टरूम
मेरो अफिसको २ तलाको भाग मेरो अफिसको रेस्टरूम र हात धुनें ठाऊ
अफिसको अगाडीको भाग
हाम्रो अफिसको पार्किंग लट


सरद डायरी । शुक्रबार, असोज २४, २०६५

आज मलाई छुट्टै फिलिन्ग भएको छ , किनभने मेरो अफिसको अन्तिम दिन । यो अफिसको ६ महिनाको अबधीमा मैले टिटा,मिठा,रमाईला,नरमाईला धेरै कुराहरुका अनुभबहरु बटुल्न पाए । ति मेरा बिभिन्न छेत्रमा सहयोग गर्नुभएका मित्रहरुलाई मिस गर्दैछू । अधिकतम मित्रहरुले मलाई धेरै कुरामा जिउ ज्यान लगायरै सहयोग गर्नुभएको थियो ।
यो अफीसमा लामो बस्ने मनसाय बनाएर आएको भएपनी बिबिध कारणले गर्दा ६ महिना पछी छोडदै छु । जे होस अब म जान लागेको मासास्च्युत स्टेटको बोस्तन पनि मेरो चिरपरिचित ठाउ हो । यो भन्दा पहिला म २,३ पटक गईसकेको र मेरो धेरै ईष्टमित्रहरु भएको ठाउ हुनाले म ढुक्क भएर हिडदै छु । मेरो अहिलेको अफिस भएको क्यालिफोर्निया पश्चिम हो भने यहा देखी ठ्याक्कै पुर्बको कुनामा बोस्तन भन्ने ठाउ पर्दछ । समयकै कुरा गर्ने हो भनेपनी यहा भन्दा बोस्तन ३ घण्टा (छिटो) फरक पर्दछ । मौसम को कुरा गर्ने हो भने यहा न जाडो न गर्मि,पानी कम मात्रामा पर्ने, अत्यन्तै राम्रो ठाउ थियो । तर बोस्तनमा भने जिउनै कठ्याग्रिने जाडो हुन्छ रे । जेहोस हेरौ अमेरिकाको पुर्ब र पश्चिमका फरकपन केके र कस्ता कस्ता हुदो रहेछ ? अबस्य समयले नै बताउला ।।।

No comments: