Friday, October 10, 2008

Trouble with roommate

सरद डायरी । बुधबार, असोज २४, २०६५

हिजो बेलुका मेरो सधै झै रोजे ड्राईभको ईएसएल कलास र डिनर सहित लिएर डेरामा फर्किदा ढिलो भएको थियो । सधै मलाई राईड दिने मित्रले अर्को काम परेकोले मैले तपाईलाई राईड दिन सक्दिन सरि भनेर टेक्स मेल ५ बजे तिर पठाउनुभयो । त्यसकारण मेरो अमेरिकन मित्र जिम संग रोजे ड्राईभमा जाने ब्यबस्था मिलाएको थिए । फर्किने बेलामा मैले आज ड्राईभिन्ग टेष्ट पास गरेको कुरा मित्र जिमलाई सुनाएपछी उहाले कार चलाउनुस भनेर चापि दिनुभयो । मलाई अलिकति डर लागेपनी चलाऊछू भनि चापी लिए । उहाको गाडि पाजेरो जस्तो र निकै ठुलो भएपनी मलाई चलाउन भने त्यति गारो भएन् । उहा साईडको सिटमा बसेर मलाई सबै कुरा सिकाउदै प्रार्क्टिस गर्ने भन्दै बिभिन्न बाटोतिर घुमाउनुभएकोले डेरा मा फर्किदा ढीलो भएछ ।
म डेरामा फर्किदा मेरो रुम मेट माईकल पनी डाईनिन्ग टेबलमा बस्नु भएको थियो । उहा संग मेरो त्यति भेट पनि नहुने र उहाले प्राय टेक आउट गरेर खाना खाने हुनाले एउटै कोठा भएपनि हाईहेल्लो भन्दा हुदैन मेरो । आज भने निकै बेर सम्म म संग कुरा गर्दै उहाले संगै घुम्ने जाने प्रस्ताब पनी राख्नुभयो । महिले समय मिलेमा जाउला भनि सुत्न लागियो आ-आफ्नो कोठामा ।
तर करिब बिहानको साढे एकबजेतिर त मेरो कोठामा रक्सि लागेको झोकमा पट्टै नपाई आउनु भएको रहेछ । मैले कसरि थाहा पाए मलाई थाहा भएन, तर मेरो आंखा खोल्दा म चिच्याएर किक पनी हानेछु क्याहो उहालाई । उहाले सरि,सरि भन्दै आफ्नो कोठामा फर्किनु भयो । त्यसपछी मलाई निन्द्रा नलागेपनि बिस्तारामा भने पल्टिराखे ।
भोली पल्ट उहासंग कुरो बुझ्दा उहाले धेरै ड्रिन्क गरेको र केहि पत्तो नपाएको कुरा बताउनुभयो । यो भन्दा पहिला पनी यस्तो भएको कुरा (राती उठेर हिडने) जनाउदै, आफुलाई मेन्तल्लि समस्या, पारिवारिक समस्या,आर्थिक समस्याको टेन्सनले गर्दा त्यस्तो भएको होला भन्दै बिगतका नानाभातिका कुराको पुराण सुनाउनुभयो ।
जेहोस मलाई माफी माग्दै, आफ्नो ठुलो गल्ति भएको स्विकार गर्दै अब उप्रान्त यस्तो नालायक काम नगर्ने र ड्रिन्क पनी नगर्ने कुरा बताउदै रुनुभयो ।
मैले ठिक छ भनि उहालाई माफी दिए । हेर्दै जाउ अमेरिकाको अनुभबहरु आउदा दिनमा अझै के के हुने हो ।।।

No comments: