Wednesday, October 15, 2008

Departures from Santa Ana

मित्रले आफ्नो श्रीमती लाई दसैको टिका लागाईदिदैपचास डलर, सामानको एक्स्ट्रा पैसा तिरेको रसीद
सान्ताआनाबाटको फलाईट स्केज़ुलहरु मोनितरमा
सान्ताआना एईर्पोर्तको स्तारबक्स (मैले कफी पिएको ठाऊ)
सान्ताआना एईर्पोर्तको म्याक्दोनल्ड (मैले मोर्निंग सेट खाएको ठाऊ)


सरद डायरी ।  मंगलबार, असोज २८, २०६५

मेरो आज दिउसोको पौने एक बजे लसएन्जेलसको सान्ताआना एअरपोर्टबाट साल्टलेक हुदै बोस्तन प्रस्थान गर्ने फलाईट थियो । बेलुकाको सवा एघार बजे बोस्तनको लोगन ईन्टरनेशनल एअरपोर्टमा पुग्ने योजना भएपनी मेरो डेरादेखी सान्ताआना सम्म जाने बस वा ट्रेनको बिशेष ब्यबस्था केहि नभएकोले बोस्तन प्रस्थानको प्लेन समात्नको लागी मेरो मित्रलाई अनुरोध गरेको थिए । उहाको पनि मंगलबारको दिन अत्यन्तै समय टाईट भएकोले बिहानको ६ बजे नै एअरपोर्ट पुर्याउने जानाकारि गराउनु भएको थियो । मित्रले सोमबारको बेलुकि नै मलाई उहाको घरमा लग्ने र बेलुका त्यहि बसि मंगलबार बिहानै छबजे तिर नै एअरपोर्ट पुर्याउने प्रबन्ध मिलाउनु भएकोहुनाले सोहि अनुरुप हिजो बेलुका मित्रको घरमा डिनर लिईओरी बिहानको साधे पाच बजे उहाको घरबाट हिडने योजना बनायौ । बिहान मलाई त समय मै निन्द्राले छोडेपनी मित्रलाई भने मैले उठाए । हाम्रो पुर्ब योजना बमोजिम नै एअरपोर्ट समय मै आईपुगि मित्रलाई धन्यबाद दिदै बिदाबाजि भयौ ।
मेरो डेल्टा एअरलाईन भएकोले काउन्टरमा गएको त सात बजे मात्र तपाईको चेकईन हुने अहिले मेरो भन्दा अगाडिको फलाईटको मात्र चेकईन भएको जानाकारि गराईन ।
म्याकडोनल्डमा मोर्निङ् सेट र कफी पिउदै एकघण्टा पछी फेरि डेल्टा एअरलाईनको काउण्टरमा गएर लगेज को लागि अनुरोध गरेको त मेरो सामान ओभर भएको र एक्स्ट्रा पचास डलर लाग्ने कुरा बताईन । केहि अनुरोध गरेपनी उनिहरुको नियम अनुसार एउटा ह्यान्डब्याग , निश्चित लम्बाई चौधाई र बढिमा १५,२० पौन जति को मिल्ने र लगेजको लागि भने पचास पौन भन्दा तलको एउटा मात्र मिल्ने कुरा बताईन ।
पचास डलर मेरो लागि निकै मंहगो भएकोले सित्तैमा तिर्न मनखात लागेको हुनाले, सामान मिलाउने वा अन्य केहि उपाय सोध्दा पनि उनि निकै कठोर स्बभाब कि रहिछन हुदैन मिल्दै मिल्दैन । कि सामान फिर्ता गर्नुस कि पैसा तिर्नुस भनिन ।
केहि उपाय नलागे पछि पचास डलर तिरेर सामान चेकईन गरे । भित्र पसेपछि मेरो निकै धेरै समय भएकोले स्टारबक्समा कफि पिउदै,घरमा (नेपालमा मुवालाई)फोन गरेर कुरा कानि पनी गरे । ३,४ घण्टै भएकोले यो ब्लग लेख्ने कार्य लगायत क्यालिफोर्नियाको अन्तिम फोटोहरु पनी खिच्न भ्याए ।

No comments: