Saturday, October 4, 2008

Mexican Grill & Trouble Day

मित्रहरु मेक्सिकन खाना संग रमाउदै
पन्चद भएको साईकल को झलक

मित्रसंग एस.के मेक्सिकन खाना लिदै



सरद डायरी । शुक्रबार, असोज १७, २०६५

मैले मेरो हिजो भएको कहानि बताएपछी एकजना मेरो मित्रले साईकल मलाई प्रयोग गर्नुस भनिदिनु भयो । मलाई अति नै खुशि लाग्यो र उहालाई धन्यबाद दिदै साईकल लिएपनी कन्डिसन भने राम्रो रहेनछ। सित्तैमा प्रयोग गर्न पाएको साईकल भएकोले उहालाई धन्यबाद दिनु भन्दा मेरो अर्को केहि बिकल्प भने त थिएन । तर कुरो के पर्यो भने आज साईकल लिएकै दिनमा फेरि अर्को दुख पाए ।
हिजो हराएको मेरो साईकलको लागि आज गएर बुझ्नु पर्यो , भेट्टाएको पो छ की भन्ने आसा गर्दै अफिसको काम सकेर मित्रले प्रयोग गर्न दिनु भएको साईकल लिएर एडुकेशनिन्ग कन्टिन्यु सेन्टर तिर लागे । आज भने मज्जासंग साईकल स्टेन्डमा २,३ चोटी घुमाएर लक गरेर, मेरो हराएको साईकलको बारेमा बुझ्न गए अफिस तिर । कहि केहि अत्तोपत्तो नभएको जानाकारि भयो । अनि एकैछिन ईमेल चेक गर्न कम्युटर ल्याब तिर पसे । करिब ६ बजेतिर फर्किन पर्यो भनेर साईकल स्टयान्डमा आएको त मित्रको साईकल त पछाडीको टायरै पन्चड भएको छ बा,चढेर आउदा सम्म त थिकै थियो । आजै लिएको साईकल पन्चड हुदा त मलाई एककिसिमको घाडो भयो । फेरि साईकल डोर्याउदै लागे डेरातिर । त्यतिबेला नै अर्को नेपाली मित्रको तेलिफोन आयो र उहाले भेटौ भन्ने कुरा राख्नुभयो । महिले मेरो सबै कुरा बताए उहालाई । उहाले बाटो एउटै पर्ने भएकोले बिस्तारै आउनुस पर्खिन्छू भन्नुभएकोले उहाको अफिस सम्म साईकल डोर्याएर गए । उहाको अफिसमा पुग्दा त पौने नौ बजिसकेको रहेछ । एकैछिन गफगाफ गरि लागियो उहाकै कारमा डिनरको लागि मेक्सिकन ग्रिल भन्ने रेस्टुरेन्टमा मेक्सिकन खाना खानको लागि ।
महिले यो भन्दा पहिला ३,४ पटक मेक्सिकन खाना खाएको भएपनि यो पटक को मेक्सिकन खाना भने निकै फरक थियो । फास्टफुड टाईपको, आफुलाई मन परेको टपिन्ग हेरेर अर्डर गर्न मिल्दो रहेछ । ठुलो (करिब १५ सेन्टिमिटर) पातलो २ पत्री रोटि मा राईस देखी दालको गेडागुडी,भेजिटेबल,चिज अरु बिभिन्न कुरो आफुलाई मन परेको जति अर्डर गरेर एकै ठाउमा राखेर बटारेर दिने रहेछ ।
हामि ३ जनाले एउटै मेनु अर्डर गरेर खायौ । निकै पिरो र भोलुम भने निकै धेरै थियो ।
मित्रहरु यहा निकै खाने गर्नुभएकोले उहाहरुले सबै खानसक्नु भएपनी महिले भने बाकि राखे ।
रेष्टुरेन्ट मा हामि अलि ढिलो पुगेको हुनाले हामिले खान भ्याउन बित्तिकै सर्भरले रेष्टुरेन्ट बन्द हुने जानाकारि गराए । त्यसपछि निक्लिएर मलाई डेरासम्म छोडिदिनुभयो मित्रले ।

No comments: