Sunday, June 8, 2008

Football Practice -1

सरद डायरी । शनिबार, जेठ २५, २०६५

आज जून ७ तारीख शानिबार बेलुका साढ़े चार बजे तीर कयालस्टेट यूनिवर्सिटी को फुट्बल मैदानमा फुटबल खेल्नको लागी हामिहरूको पुर्ब योजना अनुरूप सबैजना जम्मा भयौ । म लगायत मेरो साथिहरू ५ जना (अमेरिकन साथी १ जना , ३ जना टर्की ) भेट भयों , हामी ५ जना र कयालस्टेट यूनिवर्सिटी का केहि साथिहरू र अफ्रीकन टिमको साथिहरू गरी २२ जना पुग्यों मेरो टिमको कलर टिसटं र प्रतिदन्दीको चाही सेतो टिसटं मा फेरेर खेल सुरु भयो ।
म मेरो टिमको देब्रे साईदको दिफेंसमा खेले , जति मेरो जोस जागर र फुर्ती थियो तर सोही अनुसार को खेल खेल्न भने सकिन , किनभने फुटबल धेरै बर्ष को अंतरालमा खेलेको कारण,स्तामिना पनी धेरै घतिसकेको र अन्य खेलाडी हरु धेरै स्तरिय भएको कारण होला, जे होस जसोतसो १ घंटा खेले पनी म तिरको बल ७ पटक रोकन सफल भए ।
जतिखेर मैले बल रोक्थे मेरो टिमको साथीहरूले ताली बजाएर साथ दिन्थे, अफ्रीकन साथिहरू अत्यंततै हशिला फुर्तीला र राम्रा खेलादिहरू धेरै थिए ।
करीब २ घंटा पछी म निकै राम्रो खेल्ने भएपछि मलाई गोल कीपर मा खेल्न अनुरोध आयो , गोल पोस्ट निकै ठुलो र म कीपर पोजेसन म खेल्ने अनुभव नभएको कारण ले गर्दा बाकि १ घंटा म ५ गोल खाईयों , जेहोस जम्मा जम्मी हाम्रो टिमको ११ गोल र प्रतिदन्धीको चाही ८ गोल भएको हुनाले हामीले जित हात पार्न सफल भयौ ।
करीब साढ़े सात बजेतिर कपडा फेर्दै थिए जापान बाट १ जना मित्र ले फ़ोन गर्नु भयो , एकैछिनको कुराकानी पछी साथिहरू बिदाबाजी भएर देरातिर लागे , देरामा पुगेको के थिए हाताखुत्ता र पुरै शरीर बिस्तारै दुखन शुरू भयो ।
हुन पनी अमेरिका आएपछी एकैचोटी एत्रो गारो एक्सरसाईज भयो पहिलो दिन , सायद भोली त बिस्थारा बाटै उठ्नै नासकिने हो की , हेरौउ भोलिको दिन 

No comments: