Sunday, June 15, 2008

Football Match

हाम्रो टीमको सामूहिक फोटो
खेल सकेर पिज्जा र पेय पदार्थ लिदै
खेल खेल्दा गर्दाको एक झलक
बिजयी टीम ले सामूहिक फोटो खिचाउदैं
एस.के,मित्र संग फोटो खिचाउदैं


सरद डायरी । आइतबार, अषाढ १, २०६५

आज हाम्रो फुटबल म्याच भएकोले ७ बजे नै उठे । मलाई साढे ८ बजे साथिहरुसंग भेटने समय दिनु भएकोले म आठै बजे ब्रेकफास्ट खाइंवोरी सरसामान प्याक गरी लागे भेटने ठाउंमा । तर साथिहरू ८:४५ हुदा पनी नआएपछी फ़ोन गर्दा पो थाहा भयो । उहाहरुले आजको म्याचको जिम्मा लिएको हुनाले सबै सरसमान गाढ़ीमा लोड गर्दा ढिलो भएको रहेछ । केहि छिनमै आइपुगेपछि टेलीफोन सम्पर्क गर्ने जानकारी गराउनु भयो । एकैछिन पछी फ़ोन आयो र भेताघट गरी लागियो ग्राउंन्दं तीर ।  करीब १५ मिनेट्मा ग्राउंन्दं पुगेपछि सरसमान निकाली गोल पोस्ट बनाउने । ग्राउंन्दंको रेखा लगाउने काम सबै २० मिनट मै सकियो । अनी मात्र दर्सक, खेलाडीहरु र म्याचका सम्बन्धित मान्छेहरू धमाधम आउन थाले । करीब ११ बजे तीर ४ टिमको २ वोटा ग्राउंन्दमा एकैचोटी खेल सुरु भयो ।  म मेरो तिमको गोल कीपर को रुपमा खेलमा समाबेश भए । प्रतिदंधी भन्दा हाम्रो टीम धेरै माथी भएकोले हाम्रो खुत्तामा मात्र बल खेलाउन सफल भयौ सबभन्दा त मलाई धेरै सजिलो भयो । ५,७ पटक भन्दा बढ़ी मैले बल छुन पाइन की ?
जे होस , हामिले ४ गोलले जित हात पार्न सफल भयौ । अनी फाइनल गेम चाही म नखेल्ने निश्चित गरे,किनकी मेरो खुट्टा अचम्म संग दुखिराखेको थियो । अनी टीम क्याप्तैन संग कुरागरी मेरो सत्ता मा अर्को साथि खेल्नुभयो । उत्त फाइनल गेम चाही अत्यंतै स्तरीय र निकै घमसान भयकोले दर्सक को रुपमा हेर्न चाही निकै रमणीय थियो । पहिलो हाफ सम्म हामिहरूले जितिराखेका थियौ तर बाकि १५ मिनट मा बराबर गोल भयो अनी थप समय मा त १ का बिरुद्द ० ले हार पो खान परयों, जे होस खेल निकै स्तरीय र रोचक भयको कुरा सबैले महासुश गरेका थिय ।

No comments: