Monday, June 9, 2008

I can`t forgot this Sunday

सरद डायरी । आइतबार, जेठ २६, २०६५

आज बिहान हात खुट्टा र पुरै सरीर दुखेर चलाउंनै नसक्ने गरी दुखेको थियो, के को उठ्नु सक्नु हो ?
बलबल उठी दात माझी ,मुख धोए । सायद यस किसिम को अनुभव मैले धेरै बर्समा गर्दैछु ।
यही कारन आज मेरो बिहान मन्दिर जाने र दिउसो समुद्रमा खेल्न जाने प्रोग्राम पनी चकनाचूर भयो ।
जे होस यो पनी मेरो लागी एउटा नया र नौलो अनुभब को दिन भयो । बरु २ हप्ता पछी हुने म्याचमा सम्मिलित हुन नसक्ने हो की भन्ने पीर लागिराखेको छ । किनभने मेरो नाम दर्ता भैसकेको छ र मलाई जसरी भायापनी खेलिदीन अनुरोध आएकोले हो । साथिहरू संग सल्लाह गर्दा पहिला चोटी र एकैचोती धेरै ढपधि भएर हो भन्ने कुरा राख्न्नु भयो । त्यों पनी कुरो ठीकै हो जस्तो लाग्यो।
आज दिनभरि देरामै बसी ब्लग लेक्ने, नेपालको समाचार हेर्ने,साथिहरूसंग च्यात गर्ने र मेल लेख्न्नें काम मात्र भयो ।
जे होस यो पनी मेरो लागि एउटा अबिस्मरनिए दिनको रुपमा रहेको कुरा चाही सायद दुइमत नहोला । । ।

No comments: