Wednesday, May 20, 2009

प्रेसिडेन्टसंग लन्च लिदाको अनुभव ।

म लगायतको सामुहिक फोटो
मैले लिएको लन्च सेठ्को झलक
सेक्रटरि र प्रेसिडेन्टको फोटो
नेपाली चिकन म:म


सरद डायरि । मंगलबार, जेठ ५, २०६६
अचानक मलाई हाम्रो कंम्पनिको प्रेसिडेन्टले आफ्नो अफिसियल कोठामा (स्याच्यो सिचु) बोलाएकोले झंसङ्ग झंस्किए । तर कुरो के रहेछ भने उहाको रुमको नजिकै नया नेपाली तथा ईन्डियन रेष्टुरेन्टको ओपन गरिएको कुरा थाहा रहेछ । अत उहाले मलाई संम्झेर, उत्त रेष्टुरेन्टमा म संग नेपाली खाना खानको लागि जाने कार्यक्रम तय गरेर बोलाउनु भएको कुरा पत्तो पाए ।
बिहानको ११:३० मा बोलाईएकोले म समयमै पुगेपछि, उहाले आफ्नो सेक्रटरि सहित म लगायत तिन जना उत्त नेपाली रेष्टुरेन्ट तिर लन्चको लागि लागियो । नेपाली रेष्टुरेन्ट भने पनि अधिकांस त ईन्डियन खाना त हो , मलाई जे मन परेको जति अर्डर गर्न जिम्मा दिईयो । मैले डेजार्ट सहितको तन्डुरि सेठ मगाए पनि उहाहरुले भने सागको करि र नान राईस अर्डर गरे । र हामि नेपालीको बिशेष खाना भनेर म:म पनि मगाएर खान बसियो । प्रेसिडेन्ट त निकै उमेर ढल्केको र त्यति पिरो अमिलो पनि मन नपराउनुहुनेहुनाले त्यति खानुभएन साथसाथै मैले र सेक्रटरि ले पनि त्यति खान पाएनौ, किनकि गफगाफमै मस्त र अलिकति नर्मस भएको महशुस गरेकोले होला जस्तो लाग्यो । किनभने हाम्रो कंम्पनिको प्रेसिडेन्ट कहिले पनि स्टाफ संग खान र पिउन संगै जाने गरेको मलाई थाहा छैन । मेरो डेपार्ट का साथिहरु पनि किन बोलाएको होला भनि डंङ्ग परेका थिए ।
जेहोस लन्च खाईवोरि सकिएपछि उत्त रेष्टुरेन्टमा बिक्रिमा राखिएको नेपाली चिया पट्टि समेत किनेर गिफ्ट सहित मलाईदिनु भएको र मेरो आफ्नो ब्यत्तिगत बिषयमा पनि निकै चासो लिएर कुराकानि गर्न पाएकोले अति नै हर्षित भए ।

No comments: