Monday, September 1, 2008

Boston Travel-1

हाम्रो डिनर (गहुको रोटी, साग र खासिको मासु)
मेरा आफ़न्तहरुले संगै डिनर लिदै
हामीले डिनर खाएको रेस्टुरेंट
सान्ता आना एअरपोर्ट को एक झलक
लस भेगास एअरपोर्ट को एक झलक
बोस्टन पुग्न लाग्दा प्लेन बाट खिचेको एक झलक
पिचबर्ग एअरपोर्टको साईनबोर्ड को झलक
बोस्टन मा खाएको डिनर (चिकेन ग्रिल)



सरद डायरी ।  शनिबार, भाद्र १४, २०६५


मेरो आज बोस्तन प्रस्थान दिन भएकोले होला साधे पाच बजेको आलराम राखेपनी चार बजे नै निन्द्राले छोड्यो । तर मेरो ८ बजेको फलाईट् भएकोले मलाई एअरपोर्ट सम्म छोडन जाने मित्रलाई भने ६ बजे मात्र बोलाएको थिए ।
म सबै तयार गरि मित्रलाई साधे पाच बजे फोन गरे । किनभने तपाई उठेपछी फोन गर्नुहोला भन्नु भएकोले हो । जे होस मैले फोन गर्दा मित्र उठी सकेर बाथरुम जानु भएको रहेछ । पछि उहाले नै फोन गरि १५ मिनेट पछी आईपुग्छु तयार हुन र अर्को मित्रलाई पनि खबर गरि तयार हुन भन्नुहोला भन्नु भयो । मलाई आज एअरपोर्ट छोडन २ जना मित्र जादै हुनुहुन्छ ।
समय मै आउनु भयो र लागियो ५७ साउठको फ्रिवोय समाटेर सान्ताआना एअरपोर्ट तिर । करिब २० मिनेट मोटर कुडाएपछी पुगियो एअरपोर्टमा ।
अनि उहाहरुले मलाई ओरालेर बिदाबाजि भईयो र म लागे सिधै सेक्युरिटी चेकिङ गर्ने तर्फ किनभने मैले बोडीङ पास पनि प्रिन्ट गरेर लिएको हुनाले एअरलाईन्स मा चेकईन नगरिकन सिधै सेक्युरिटिमा जान पाईने हुनाले ताईम एकदमै सेभ हुदो रहेछ ।
तर सेक्युरिटीमा चेक मा मेरो कपालमा लगाउने जेल वाला (लिक्युद) भने अलि ठुलो भएको कारण ले यो लगेज मा राख्नु पर्छ हेन्द ब्यागमा लान नमिल्ने कुरा जनायो । त्यतिको लागि कहा फेरि फर्किराख्ने फेरि मेरो केहि सामान नभएको र हेन्द ब्याग मात्र भएकोले मैले झन्जट गर्न चाहिन अत फालिदिनुस भनि लागे ।
भित्र पसेको त मेरो फलाईट ढोका खोलेको भएपनी चेकईन भने नभएको रहेछ । एकैछीन पर्खेपछी हामि भित्र पस्यौ । समय मै फलाईट भयो र डेढ घण्टामा लस भेगस पुगेपछी आदि घण्टा पर्खेपछी फेरि पिचबर्ग तिर लागे । पिचबर्ग सम्मको फलाईट करिब साढे चार घण्टा पुरा गरेपछी बोस्तनमा ओर्लिए ।
बाहिर मलाई लिन आउनु भएका मेरा आफन्त अझै आई नपुग्नु भएको रहेछ । किनभने मेरो फलाईट समय भन्दा अगादी नै ल्यान्डिङ गरेको हुनाले होला, म निक्लेर एक फन्का मारेपछी ठ्याक्कै आउनु भयो र लागियो गाडि चढेर आफन्तको रेष्टुरेन्ट तिर।

No comments: