Saturday, September 20, 2008

Barbekyu Party in Kraemer Memorial Park

मेरो आफ्नो दिपार्तको मित्रहरु संग
मित्रहरु बास्केट बल खेल्दैको एक दृश्य
थाई र महिले हम्बर्ग, ससेज पोल्दै को एक झलक
मेरो आफ्नो देपार्तको साथिहरु संग को एक झलक
मित्रहरू संग सामूहिक फोटो
सुपर लार्ज साइज़को पिज्जाको झलक



सरद डायरी । शुक्रबार, असोज ३, २०६५

आज शुक्रबारको दिनको साथै मेरो अफिस अर्को हप्तामा ३ दिन बिदा हुने भएकोले आज बिशेष कार्यक्रम राखिएको थियो क्रिमर नामक पार्कमा । यो स्थलमा यो भन्दा पहिला पनि हाम्रै अफिसको बार्बेक्यु पार्टिमा म उपस्थिती जनाईसकेको थिए ।
यो पार्कमा सबै कुरा को पुर्ण ब्यबस्थितका साथै हाम्रो अफिसबाट अत्यन्तै नजिक पर्ने हुनाले प्राय यहि पार्कमा जमघट हुने रहेछन । फुटबल ग्राउन्ड,भलिबल ग्राउन्ड,बास्केटबल ग्राउन्ड,बच्चा केटाकेटीलाई खेल्ने ठाउ,बार्बेक्यु पोल्ने ठाउ,पानी,बिजुली,गार्बेज फाल्ने ठाउ र बस्ने टेबल कुर्ची सहितको घर पनि यो पार्कमा उपलब्ध छ ।
म सधै झै मेरो डेराबाट साईकल चढी अफिस सम्म गए । सबै मित्रहरु जम्मा भईसकेको र कोहि पुर्ब तयारि भएकोले पार्कतिर लागि सक्नु भएको रहेछ । बाकि साथिहरु सहित हामिहरु पनि लाग्यौ पार्कतिर ।
पार्कमा पुग्दा करिब ११ बजिसकेको र केहि साथिहरुले बार्बेक्युको लागि तयारि गर्दै हुनुहुदो रहेछ । बार्बेक्यु भनेपनी मासु पोलेर खाने नभईकन हम्बर्ग र ससेज पोलेर खाने पार्टी थियो । आज उपस्थित करिब ८० जनालाई पुग्ने हम्बर्ग पोल्ने काम म लगायत २,३ जना मित्रको भागमा परेकोले हामिले पोल्न सुरु गर्यो । आज भने अलि ब्यबस्थितका साथ हामिहरुले हम्बर्ग पोल्ने बिचार गरेकोले पोल्ने ठाउको जालिमाथि होईल दच्छ्याएर त्यो माथि हम्बर्ग र ससेज पोल्ने बिचार गर्यो । ससेज र हम्बर्ग तयार भएपछि हम्बर्ग र हट डग सबैलाई बितरण गरिसकेपछि हामिले पनि संगै खायौ । त्यसपछी मैले अमेरिकामा पहिलो चोटि देखेको सुपर लार्ज साईजको २ वटा पिज्जा हाम्रो मेनेजरले किनेर ल्याउनु भएको रहेछ त्यो पनि खान सुरु गरियो । करिब ७० देखी ८० जना जति उपस्थित भएको आजको कार्यक्रम अत्यन्तै सौहार्द पुर्ण रुपले खुब रमाईलो संग ५ घण्टा बितेको पत्तो नै पाईएनछ । अन्तमा सबैजना आआफुलाई खेल्न मन लागेको खेल (फुटबल,बास्केटबल,भलिबल) खेलेर करिब ४ बजेतिर सबै संग बिदाबाजि भएर लागियो आ-आफ्नो डेरातिर ।

No comments: