Monday, September 22, 2008

Driving lessons

मित्रको गाड़ी को अगाडीको भाग
गाड़ी कुदाउदै एस.के हामीले लन्च लिएको रेस्टुरेंटको बहिरको भाग ड्राविंग गर्दाको एक झलक
मित्रसंग लन्च लिदाको एक झलक



सरद डायरी । आईतबार, असोज ५, २०६५

मेरो जापानिज मित्र चिका होकाजाकि ज्यु संग भेटेर गाडि चलाउने (प्राक्टिस गर्ने) भन्ने सल्लाह भएकोले म निकै खुशीको साथै मनमा खुलदुलि पनी लागेको थियो ।
पुर्ब निर्धारित बमोजिम मेरै डेरामा मित्र १२ बजे आउने र संगै लन्च खाईओरि गाडि चलाउने कार्यक्रम बनाएका थियौ ।
मित्रले १२ बजे फोन गरि बाटो बिराएकोले केहि ढिला हुने कुरा टेलीफोन मार्फत जानाकारि गराउदै माफी माग्दै थिए । जापानिज यस्तो सभ्य हुन्छन कि कुरा बमोजिम काम भएन भने सबै कारण,बिबरण बताएर माफी माग्दै फेरि यस्तो कुरा नदोर्याउने प्रतिग्या जनाउछन ।
जे होस मित्र १५ मिनेट ढिला गरि मेरो डेरामा आईपुग्नुभयो र संगै कफी र पाउरोटी बनाएर खादै एकैछिन गफगाफ गर्यो । करिब पौने एक बजेतिर दुबैजना गाडी चढी लागियो क्यालस्टेटको पार्किन्ग लट तिर ।
सधै खालि हुने पार्किन्ग लट आज भने निकै गाडि पार्किन्ग गरिएको भएपनी मैले गाडि चलाउन शुरु गरे। मित्रको गाडि निकै ठुलो र अग्लो भएकोले निकै गाह्रो होला जस्तो लागेता पनी गाडीको कन्डिसन भने धेरै राम्रो भएकोले होला महिले ड्राईभिन्ग सिटमा बसेर गाडि हाकेको के थिए ,अत्यन्तै हल्का र चलाउन खुबै सजिलो लाग्यो । मित्र साईडको सिटमा बसेर सबै ब्रिफीन्ग गर्दै मैले चाहि मित्रको ब्रिफिन्ग अनुसार गाडी करिब १ घन्टा चलाए । मित्रले तपाईको गाडि चलाई धेरै राम्रो छ तर तर्निन्गहरुमा छिटै साईड बाल्ने,लेन चेन्ज गर्दा दाया बाया चेक गर्ने र स्पिड लिमिटहरुको बिशेष ख्याल र ध्यान दिन जरूरि छ भन्ने कुरा सल्लाह दिनु भयो ।
अनि लागियो जापानिज योसिनोया नामक रेष्टुरेन्टमा लन्च खानको लागी ।
फास्टफुड टाईपको जापानिज रेष्टुरेन्ट साथै सस्तो,छिटो र मिठो हुने भएकोले हामिले धेरै पटक यो भन्दा पहिला पनी खाने गर्थ्यो । महिले चिकेनडोन्ग (चिकनबोल) र मित्रले बिफडोन्ग (बिफबोल) साथमा पेय पदार्थ मगाएर खायौ । कारिब ३०,३५ मिनेट बसेपछी लागियो फेरि कफी पिउन स्टारबक्सतिर । एकएक गिलास कफी पिउदै करिब आधा घण्टा बिताएपछि मैले मुल बाटोमै गाडी चलाउने प्रस्ताब राखेको त मित्रले हुन्छ तर धेरै कुराको ध्यान दिन जरुरि हुने कुरा बताउनुभयो ।
मलाई केहि डर लागेपनी मुल बाटोमा नचलाए त ड्राईबिन्ग परिच्या पास गर्न गाह्रो हुने कुरा थाहा भएकोले आट गरेर ड्राईबिन्ग सिटमा बसे । आज आईतबारको दिन भएकोले मुल बाटोमा त्यति धेरै मोटोर नकुदेको भएपनी अरु मोटोरहरु संग मिलाएर कुदाउन पर्ने,बिभिन्न सिग्नलहरुको ख्याल गर्नुपर्ने,अनि निकै हाईस्पिडमा चलाउनु पर्ने हुनाले पार्किन्ग लट र धेरै फरक को साथै धेरै गाह्रो हुने कुरा महशुष भयो ।
जसोतसो करिब पौने घन्टा जस्तो मुल सडक मा गाडी चलाएपछि फेरि क्यालस्टेट कै पार्किन्ग लट मै फर्कियौ । त्यहा करिब आधा घन्टा चलाएपछी आजलाई यत्ति नै गरौ भन्ने मेरो प्रस्ताबलाई मित्रले स्विकार्दै बिदाबाजि भईयो फेरि पछि भेटने बाचा कबुल गर्दै ।

No comments: