Sunday, September 21, 2008

Happy Birthday!

पार्टी को बेलामा टागिएको टूल
केताकेटिहरुको सामूहिक फोटो बाबु आमा लगायत जन्म दिन पार्टी हुने बालिकाको फोटो
एक अर्कामा रमाइलो गर्दाको क्षेण


सरद डायरी । शनिबार, असोज ४, २०६५

म यहि अमेरिकामा आएर चिनजान भएको मित्रको छोरिको जन्मदिनको पार्टिको लागि निमन्त्रणा छ भनि अर्को मित्रले फोन गरि जानाकारि गराउनुभयो । आजको आजै भएपनि मेरो बिशेष कार्यक्रम केहि नभएकोले उहाको पार्टिमा जाने निधो गरे । मलाई तेलिफोन गरेर जानाकारि गराउने मित्रपनी यहि अमेरिमा आएर चिनजान भएको र उहा भने मेरो डेराको नजिकै को अर्को अपार्तमेन्ट कम्प्रेल्कसमा बस्नुहुन्छ । उहाले नै मलाई संगै लिएर जाने र बेलुकाको साधे पाच बजे तिर फोन गर्छु तयार हुनुहोला भन्नुभयो ।
म क्यालस्टेट युनिभर्सिटीको पुस्तकालयमा भएपनि तुरुन्तै फर्केर आएर नुहाई,धुआई गरि तयार भए । उहाहरुले करिब ६ बजेतिर फोन गरि बाहिर आउन भन्नुभयो ।
अनि लागियो सप्पिन्ग मल (वालमट) तिर । मित्रहरुले पनि केहि नकिन्नु भएको रहेछ त्यहि गएर केहि गिफ्ट किन्ने निधो गर्यो । वालमट पसेर बर्थडे हुने नानिको लागी महिले कपडाको तलमाथिको सेट(स्कट र टिसर्ट) किने । अनि मित्रले चाहि कपडाकै सेट सहित बुट किन्नु भएछ ।
सप्पिंग भ्याईसकेपछि ५७ नर्थ फ्रिओई समातेर करिब २५ मिनेट गाडि कुडाएपछी गन्तब्यस्थलमा पुगियो ।
मित्रको घरमा रंगीचंगी सहित कोठाहरू निकै ब्यबस्थितका साथ देकुरेशन गरिएको रहेछ । हामी पुग्दा केही मित्रहरु आइसकेर पनि नर्शिंग त्वाक लगाउन सुरु गरिसक्नु भएको रहेछ । हामीहरुलाई पनि ड्रिंक सहित एपिताईजर लीन अनुरोध आयो । मैले कोक र एपिताईजर लिदै सबै मित्रहरु संग चिनजान गरे । समय बित्दै गयो मित्रहरु कोही आउने र फर्किने क्रम जारी रह्यो । करीब ११ बजेतिर बर्थडे केक काट्नेँ,पटेंका पद्काउने,रंगीन एस्प्रे ले होली मा झै एक अर्का मा छेप्ने गर्दा निकै रमाइलो भयो । त्यसपछि गीत बाट अंन्तराक्षि खेल्ने कुरा भएअनुसार पुरुस र महिला बिच निकै जम्नु जम्यो । प्राय अधिकतम हिन्दी गीत थियो भने केही नेपाली गीत पनि गाईएको थियो । अमेरिका मा २,४ जना जम्मा भयो की रमाइलो गर्ने भन्ने माध्यम रहेछ गीत बाट अंन्तराक्षि खेल्ने । जे होस निकै रमाइलो संग ४,५ घंटा बितेको पत्तो नै पाईएनछ ।
अन्तमा डिनर खाई मित्रले जाऊ घर तीर भनेपछि यसो घड़ी हेरेको पो त पौने बाह्र बजिसकेको रहेछ । अनी लागीयो फेरी फ्री वय तीर गाड़ी कुदाउदै डेरा तर्फ़ ।

No comments: