Thursday, September 18, 2008

Come to Alpha Basics

आजको यस कार्यक्रमको पम्प्लेट
हलभित्र एकअर्कामा भलाकुसारि गर्दाको झलक
भिडियो सलाईड सो को एक झलक
लाईभ गितको एक झलक
मलाई परेको दोस्रो पुरस्कार गिफ्ट कार्ड

सरद डायरी । बुधबार, असोज १, २०६५

मलाई आज पनि रोजे ड्राईभमा डिनर र गोष्ठिको लागि बोबि (अमेरिकन महिला मित्र) ज्युले निमन्त्रणा दिनुभएकोले बेलुकाको साधे छ बजे पुग्नु पर्ने थियो ।
बेलुकाको साधे छ बजे देखी साधे आठ बजे सम्म हुने उत्त कार्यक्रममा पहिला चिट्टा खोल्ने , डिनर सर्भिस, भिडियो सलाईड,लाईभ गीत र अन्तमा डिस्कसन गरेर कार्यक्रम समापन हुने कार्य तालिका रहेछ ।
म डेराबाट मेरो साईकल लिएर पौने छ बजेतिर लागे । म ठिक सवा छ बजेतिर गन्त्यब्य स्थलमा पुगेपछी कार्यक्रम हुने ढोकामा नाम रजिष्टर गरे । त्यसपछी मेरो नेम प्लेट मेरो छाटिमा टासिदिईनुको साथै एउटा नंम्बर लेखेको कुपन दिदै १ नंम्बरको टेबलमा बस्न अनुरोध गरिन एकजना महिलाले । छवटा टेबलमा करिब ७,८ जनाको दरले सबै टेबल भरिएको भएपनि म बाहेक सबै अमेरिकन थिए आज सबै टेबलमा । मलाई केहि अप्ठ्यारो महशुष भएपनि सबै जना संग चिनापर्ची गर्दै मैले मेरो आफ्नो परिचय दिए सबैलाई ।
एकैछीन पछि सबै टेबलमा मिक्स सलाड र मिक्स सुप (डिनर) सबैलाई बाढदै आउनु भयो सर्भरले । अनि टेबलमा सुप संग खाने चिप्सहरु लगायत चिसो र तातो पेय पदार्थ,स्पुन पोर्क,नाईफको सेठहरु पहिल्यै तयारिका साथ सेट गरिएको थियो । मैले मेरो टेबलमा अरुले जस्तो गर्छन त्यस्तै नक्कल गर्दै सबैजना संग संगै खान लागे। आज भने ठेत अमेरिकन खाना भएकोले निकै छुट्टै टेस्ट थियो । अरुले जस्तै गरि मैले पनी फेरि एकचोटि थपेर खाए पेटभरि।
अनि कार्यक्रम एम सिले सुरु गर्नुभयो र सबभन्दा पहिला चिट्टा खोल्ने कार्यक्रमबाट । सबैलाई ढोकामा नाम दर्ता गरेपछी दिईएको नंम्बरको आधारमा पहिलो र दोस्रो पुरस्कार रहेछ । कस्तो लक्कि, म बसेको १ नंम्बरको टेबलको मलाई दोस्रो र मेरै साईडमा बसेका अर्का अमेरिकन मित्र जोनलाई पहिलो पुरस्कार पर्यो । मलाई परेको दोस्रो पुरस्कार गिफ्ट कार्ड रहेछ सप्पिन्ग मलको । मलाई ज्यादै खुशी लाग्यो ।
त्यसपछी लगातार अर्को कार्यक्रम भिडियो सलाईड सुरु भयो । ब्रितिसका नागरिकले दिएको मन्त्यब्य भाषण करिब आदिघण्टा हेरेपछी लाईभ गित १ महिला र १ पुरुषले गाउनु भयो र अन्तमा आफुलाई लागेको बिषयमा एक अर्कासंग छलफल गर्दै कुकिज र कफी पिईयो ।
अनि ठीक्क साधे आठ बजेपछी त एम सिले आजको कार्यक्रमको समय सकिएको र फेरि अर्को हप्ता भेटने बाचा गर्दै कार्यक्रम समापन गरिन । अनि लागे म पनि सबैलाई बिदाबाजि गर्दै कुनै दिन भेटौला भन्दै ।

No comments: