Monday, September 29, 2008

My new roommate

सरद डायरी । आईतबार, असोज १२, २०६५

म अमेरिका आएदेखी नै नेपालीसंगै बस्ने मनस्थिति बनाएको हुनाले बलबल एकजना नेपाली परिवार खोजेर २ बेडरुमको कोठामा सरेको करिब ४ महिना नहुदै नेपाली मित्रहरु अर्कै ठाउमा सर्नुपर्ने बाध्यताबश आज भन्दा १ महिना अघी नै मुभ हुनुभयो । त्यसपछी यत्रो ठुलो २ बेडरुमको कोठामा म एक्लै बस्दै आएको थिए ।
तर अस्ति मात्र म ३ दिनको टुर सकेर(लसभेगस र ग्रेन्ड क्यानियोन) डेरामा फर्किएर भित्र छिर्ने बेलैमा मित्रको फ़ोन आयो । उहाले मेरो लागि रूममेट को ब्यबस्था मिलाईसक्नु भएको रहेछ । आजै मेरो डेरा मा नया रूम मेट ले सबै सामान १० मिनेट पछि नै लिएर आउदै हुनुहुन्छ भन्ने जानकारी गराउनु भयो । मैले थिकै छ आईपुगेपछी सम्पर्क गर्नुहोला भनी फ़ोन राखे । अनी मैले सोच्न लागे , कस्तो मान्छे होला ? अप्थ्यारो सजिलो, संगै बस्न केही बाधा उत्पन्न त हुने होइन । भन्ने केही कुरा मन मनमा खेलाए । मित्रले १० मिनेट भनेपनी, आधा घंटा पछि मात्र मेरो नया रूम मेट लाई लिएर आउनुभयो । भेटघाट गरी कुराकानि गरेपछी थाहा भयो कि,उहाहरुको परिवार पनी युनिक रहेछ । लोग्ने अमेरिकन (३ पुस्ता अघी मेक्सिकन) स्वास्नि चाहि जापानिज र एकजना ४ महिनाको छोरि रहेछ । लोग्ने को नाम माईकल जो यहि अमेरिकामै जन्म (अमेरिकन सिटिजन) भएकोले होला नेगेटिभ अमेरिकनकै लय मा कुरा गर्ने र निकै हसिला रहेछन । स्वास्नी चाहि जापानिज भएर होला अलि लजालु र धेरै नबोल्ने स्वभाब का रहेछन । जे होस मेरो अमेरिका आगमन पछी पहिलो पटक म बिदेशीसंग रुम सेयर गरेर बस्दै छु ।
हुन त हामिहरुको रुम सेयर भनेता पनी बेडरुम, तोईलेट र बाथरुम चाहि छुट्टाछुट्टै सेपेरेट नै छ मेरो र उहाहरुको । मात्र किचन,डाईनिन्ग र लिबिन्ग सेयर हो।
जे होस हेरौ, अमेरिकाको रुम सेयर सिस्टम,बिदेशी संगको बसाईका केहि तिटा मिठा अनुभबहरु........

No comments: