Wednesday, September 17, 2008

Alpha for ESOL

सबैजना जम्मा हुदै गर्दाको एक झलक
सेमिनारमा भाग लिदाको झलक डिनर लिदै गर्दाको एक झलक



सरद डायरी ।  मंगलबार, भाद्र ३१, २०६५

आज मेरो पुर्ब निर्धारित बमोजिम रोजे द्राईभ मा बिशेष ईएसएलको कलास लिनको लागि जाने पहिलो दिन भएकोले म अफिस बाट छिटै फर्केर आएको थिए ।
अफिसबाट ४ बजे तिर फर्केर आएपछी एकैछिन टिबि हेरेर पल्टेको त भुसुक्क निदाएछु । करिब ५ बजेतिर बोस्तनबाट मामाको तेलिफोनले उठाएपछी मात्र म सावर लिएर जुस पिईओरि तयारि मा जुटे ।
मेरो डेरादेखी रोजे द्राईभ सम्म साईकलबाट करिब २० मिनेटको बाटो भएको हुनाले म साईकल चढी लागे । बिच बाटोबाट मामालाई फोन गरि अघीको बाकि कुरा सकाउने बिचारले कुरा थालेको त निकै लामो कुरा गरिएछ । अनि रोजे द्राईभमा पुग्न २० मिनेट बाटो भएपनि कुरा गर्दै गएकोले करिब ३० मिनेट लागेछ ।
हलमा पुगेपछी कोठामा छिरेको त निकै धेरै मैले चिनेको मान्छेहरु पनि आउदा रहेछन यो कलास लिन। यो ठाउमा पहिला म धेरै पटक आएपनि यो कलास भने मेरो पहिलो भएको हुनाले मेरो नाम दर्ता गरे पछि मलाई मेरो नेम होल्डर घाटिमा झुन्ड्याईदिईन र १ नंम्बरको टेबलमा बस्न भनिन ढोकामा बसेको महिलाले ।
यहा बिशेष गरेर बाईबल सम्बन्धि पास्टर जि ले सबै कुरा सुनाउने र केहि दकुमेन्टहरु पढेर त्यस सम्बन्धि आफुलाई लागेका कुरा एकआपसमा सेयर र डिस्कसन जस्तो गर्ने सेमिनार जस्तो हुदो रहेछ ।
अनि अर्को बिशेष आकर्षण भनेको बिभिन्न देशको खानेकुरा (डिनर),पेय पदार्थ,फलफुल,चिया कफीको पनि फ्रिमा ब्यबस्था गरिएको हुदो रहेछ उपस्थित सबैको लागि । म लगाएय केहि आज पहिलो दिन उपस्थिती भएका ब्यत्तिलाई पहिला डिनर झिक्न लगाईयो । मैले अलि अलि गरि झिकेको पनी प्लेट टन्न भरिएछ ।
चाईनिज,जापानिज,कोरियन देखि अमेरिकन खाना समेत को लस्कर भएकोले मैले दुई पटक थपेर खाए ।
डिनरको अन्तमा केक,फलफुल र कफी लिईसकेपछी आजको सेमिनार सुरु भयो ।
प्रत्येस मंगलबार बेलुकाको ७ बजेदेखी ९ बजे सम्म र करिब ३ महिना सम्म हुने यो कलास निकै रमाईलो र फलदायि लाग्यो । सकेसम्म अर्को हप्ता पनी जाने बिचार गरेको छू । हेरौ समयले साथ दिएमा ।

No comments: